Je kunt met een Nederlandse Pcard+ in heel Europa bij Interparking parkeren. In Duitsland en Oostenrijk werkt parkeren met de Pcard+ net iets anders. Steek de Pcard+ in de Pcard+ automaat bij de in- en uitrit. Zodra je Pcard+ is herkend, zal de slagboom openen.
Neem contact op met onze klantenservice via contact@pcard.nl of via het nummer +31 88 54 21 350.
Als je de promotiecode voor € 10,- parkeertegoed hebt ingevoerd, wordt deze bij jouw eerstvolgende transactie verrekend. Dat betekent dat je deze ook niet meer terugziet op jouw factuur. Wij factureren pas wanneer je jouw € 10,- parkeertegoed hebt opgemaakt.
Nee, dit niet mogelijk.
Om jouw contract op te zeggen kan je een e-mail sturen naar contact@pcard.nl.
Als je een Private contract hebt, kan je jouw gegevens veranderen in het “Mijn Pcard+” gedeelte op de website.
Als je een Private+ of Business contract hebt, kan je een e-mail sturen naar contact@pcard.nl.
Het is voor de Pcard+ Private niet mogelijk om een extra kaart toe te voegen aan het contract, het maximaal aantal Pcard+’s bij dit contract is 1.
Om een Pcard+ toe te voegen aan jouw Private+ of Business contract, of om een Pcard+ te verwijderen van je contract kun een e-mail sturen naar contact@pcard.nl.
Om het krediet te controleren moet er eerst een incasso plaatsvinden. De € 0,01 is het minimale bedrag dat wij daarvoor in rekening kunnen brengen. Dit bedrag wordt automatisch toegevoegd als tegoed op de Pcard+.
Er zijn geen specifieke verschillen in het gebruik van de Pcard+. Alle Pcard+ kaarten hebben dezelfde rechten en voordelen.
Het enige verschil is de betaalmethode:
- Een Private contract is gelinkt aan een creditcard zonder factuur.
- Een Private+ contract is gelinkt aan een maandelijkse factuur.
- Een Business contract is gelinkt aan een maandelijkse factuur gebaseerd op een BTW nummer.
Nee, dat is niet mogelijk. Je moet een Pcard+ bij je hebben wanneer je met de Pcard+ korting in en uit wilt rijden.
Ben je jouw Pcard+ kwijtgeraakt of is deze gestolen, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@pcard.nl of via het nummer +31 88 54 21 350.
LET OP: Zorg ervoor dat je jouw klant- of contractnummer bij de hand hebt wanneer je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. Indien je ons een e-mail stuurt, vermeld dan ook jouw klant- of contractnummer, zo kan de klantenservice je sneller helpen.
Houd je kaart voor het logo op de Pcard+ automaat bij de in- en uitrit. Het systeem scant jouw Pcard+ en je kunt eenvoudig in- en uitrijden.
Niets, het aanschaffen van een Pcard+ is gratis.
Nee, je betaalt alléén voor de door jou gemaakte parkeerkosten.
Met een Pcard+ heb je recht op een avondtarief in een groot deel van de Interparking parkeergarages. Je vindt de volledige lijst van deelnemende parkings op pcard.nl. Om gebruik te kunnen maken van het avondtarief, hoef je niets speciaals te doen. Ongeacht wanneer je binnenrijdt met de Pcard+, zal 's avonds automatisch het avondtarief worden gerekend van maximaal € 5,-.
Je vindt de precieze avondtarieven per parkeergage en de uren waarop het avondtarief geldt op de detailpagina's van de parkeergarages.
Ga naar de Mijn Pcard+ pagina. Voer je contractnummer en wachtwoord in. Voer bij mijn bankgegevens wijzigen je nieuwe gegevens in. Bewaar en sluit.
Alle informatie over onze kortingen en de parkeergarages waarin ze geldig zijn, vind je op de website www.pcard.nl.
Het aanvragen van een Pcard+ kan via: www.pcard.nl.
De voordelen van de Pcard+:
- Gemakkelijk te gebruiken
- Niet meer langs de betaalautomaten.
- Geen cash geld meer nodig.
- Geen parkeerticket meer om te bewaren.
- Tijdwinst
- Snelle toegang tot alle Interparking parkeergarages van Europa.
- Eenvoudige administratie voor ondernemingen.
- Voordelig
- Kortingen in geselecteerde parkeergarages.